čtvrtek 8. prosince 2016

Pozastávko?

♪ ♫ I got this feeling, inside my bones
It goes electric, wavey when I turn it on
All through my city, all through my home
We're flying up, no ceiling, when we in our zone ♪ ♫ ♪

No ano, mohla bych si říct, že jsem s pozastavením trapná, ale myslím, že na to mám právo. A navíc nebudu jediná neaktivní. Vlastně z mého okruhu blogů, které navštěvuji, je teď nějak významněji aktivní asi jedna blogerka. :D Sice už mám od úterý zřejmě téměř všechno připravené k přijímačkám na umělecké školy a zbývá doladit pár detailů, je tu jeden nemilý detail, který zřejmě... Pokud je tak, jak si myslím, tak moje práce ještě zdaleka nekončí. Včera jsem z toho byla celkem v šoku. Ve škole teď nedostáváme nějakou hordu běžných úkolů, ale naopak máme více dlouhodobých. Tak já třeba ještě musím do Vánoc dělat zápis o knize, vizitku (tj. referát o knize), referát o dolomitu a měla bych si udělat aspoň kostru absolventky, k čemuž se ještě samozřejmě přidává učení na přijímačky.

A navíc i bez toho... řekněme, že teď řeším trošku jiné věci než blog. :D Konkrétně jsem si už asi druhým týdnem promýšlela svůj takzvaně sebevražedný plán. Nebo jsem se na něj připravovala.. A byla tu šance, že bych to uskutečnila zítra. Což budou mimochodem moje narozky! :D Ale kámošky to udělaly za mě. :D Nevím, jestli mám být spíš naštvaná nebo ráda... No, každopádně ještě to musím dokončit. :D Zítra. Snad. No, každopádně mi to dokázalo, že kámoška je schopná všeho, že, Adí? :D

Ale díky tomu předčasně uskutečněnému plánu, který jsem měla uskutečnit sama, se stane to, co mi před prázdninami (letními :D) přišlo hodně nepravděpodobné. JÁ PŮJDU NA TANEČNÍ!! Možná. xD Každopádně s tím člověkem, který mě jako jediný na planetě může přimět tam jít, prostě nemůže nebýt sranda. Takže mi držte palce, ať je konec sebevražedného plánu úspěšný! .. Ovšem dneska jsem musela z jídelny tak trochu uteknout.. :D

No, jestli to vyjde, tak myslím, že mě už bude trápit pramálo věcí... :D :P Třeba přijímačky. xD

 No nic, snad mě chápete. A jestli ne, není to můj problém. :D

Adios!

https://31.media.tumblr.com/c10815f0eb3994b1ed72f99983c43543/tumblr_inline_o2oiylmc8o1u1hmlz_500.gif

6 komentářů:

  1. JO, já jsem aktivní asi jako mědvěd v zimě...Ehm, takže vůbec. Jsem zvědavá, jak to zítra zaonačíš :D. Aaa, příjimačky...no jo napsala jsem to slovo blbě, ale nechce se mi to opravovat, ikdyž by to bylo stokrát rychlejší než psát tuhle zbytečnou větu, kterou jsem líná dát do závorky. Ehm, kde jsem to byla? Jo, přijímačky - netěším se, stres, málo času...tenhle koment tak trochu nedává smysl. Herdek. No nic. Radši ten "tok myšlenek" ukončím, než sem napíšu fakt nějakou kompletní kravinu xD.

    OdpovědětVymazat
  2. Plně to chápu:)
    Popravdě, já nejsem vůbec aktivní.
    Snad se brzy vrátíš:D

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu tvé pozastávko a těším se až se vrátíš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě máš právo na pozastavení.Hodně štěstí jak se školou, tak s tanečním.

    OdpovědětVymazat
  5. Také nejsme na blogu moc aktivní a ty na to máš právo tak jak říká Butterfly :) Držíme ti palce ať je sebevražedný plán úspěšný! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na blogu taky nebyla aktivní, ale teď se snažím svůj blog znovu rozjet. :) Každopádně se těším na tvůj návrat. :)

    OdpovědětVymazat