středa 31. srpna 2016

Vyhodnocení kontroly Affs

Taaak, už je konečně načase vyhodnotit kontrolu affs. Tak si uvědomuju, že ta kontrola byla před týdnem a dnem.. Předtím než jsme jeli na chalupu. Mimochodem, moc vám děkuju za všechny názory a komentáře u předešlého článku!

No, pokud je tohle můj poslední článek za prázdniny, tak je to celkem chabé.. No, třeba se ještě ozvu. Dneska mám v plánu ještě něco nakreslit, ale jsem celkem líná.. Chce se mi spíš fotit.. 

Dobře, to vyhodnocení.

Zapsaly se, zůstavají:

Dále zůstává:

Ta si totiž zrušila affs, ale já si ji tam pořád nechávám, protože na její blog stále chodím a je to úžasná osoba.

Nezapsala se, vypadává:

Zapsali jste se skoro všichni, dokonce i Karolí a Kitty Black Rose, které tehdy měly v podstatě pozastavení (čehož si vážím), až na Terý. Upřímně jsem to čekala, protože Terý už nějakou dobu není na blogu, ale pozastávko nemá, pokud vím. A stejně ta návštěvnost byla v podstatě jednostranná. Nebo aspoň komentování. Já na její blog budu chodit, protože se mi tam líbí, ale tohle by už stejně postrádalo smysl Affs.

No, ještě bych klidně do Affs přibrala Clawdii a Honey a Crystal (i když u Crystal teď nevím, jestli má pořád affs..).

Tak kdybyste chtěly holky, napište. 

Adios amigos!

Grafika je od Farrah.

4 komentáře: