čtvrtek 21. ledna 2016

Co se změnilo aneb Změnila jsem se?

Ahoj, uvažovala jsem o tom, že se dokopu dát sem konečně další sněžné/zimní fotky, a to s Aveou, ale nakonec jsem se rozhodla, že napíšu článek, na který mám náladu. Dneska bych chtěla tak nějak shrnout, jak jsem se změnila (no, moc ne :D).

Tak čím bych začla.. No, všechny věci se v podstatě motají kolem dvou lidí. Petra Lexy a Lukáše Bundila, kteří tvoří skupinu Slza. A navíc Petra zbožňuju i jako youtubera (Hoggyho). Myslím, že jsem dospěla do nějakého takového stádia, kdy si ujasňuju, co chci v životě dělat a malinko se možná pozměňují moje zájmy. Pořád zbožňuju Monster High a Ever After High, ale přece se od té doby, kdy jsem byla o pár let mladší, leccos změnilo. Tedy spíš pár věcí.

Ano, zaprvé, pořád nemám moc ráda dotykáče, ale zřejmě si ho někdy v budoucnosti pořídím. ...V daleké budoucnosti!! :D... V dnešní době už je asi skoro nenormální, když někdo nemá dotykáč. He, a já jsem jedna z těch (asi mála) lidí.

 

Další, a to už podstatnější věcí, je hudba. Ano, vždycky jsem měla ráda písničky, ale dřív spíš od zahraničních zpěvaček, třeba od Jennifer Lopez, Keshy a dalších. Neříkám, že teď už je nemám ráda. Měla jsem a pořád mám spoustu oblíbených písniček a dřív jsem kromě Jennifer Lopez neměla žádného konkrétního oblíbeného zpěváka nebo zpěvačku. Prostě jsem poslouchala písničky, které se mi líbily a bylo mi celkem jedno, co znamenají (protože před pár lety by mě ani nenapadlo poslouchat české písničky :´-D). Už od loňského podzimu mi začlo docela záležet na tom, co písničky, které poslouchám, znamenají. Začlo mi záležet i na slovech, ne jen na melodii.

A tak jsem objevila Slzu. Občas jsem jejich Lhůtu záruční nebo Celibát zaslechla v rádiu a líbily se mi a navíc jsem se tak nějak díky kámošce a možná i trošku díky Kačce Dolíhalové stala fanynkou Petra Lexy, zpěváka Slzy, i youtubera, kde vystupuje jako šílený Hoggy. Protože například třeba ,,beauty" videa od youtuberek jako např. Teri Blitzen mi podle mě nic nedají. Ale u Hoggyho videí se skoro vždycky zasměju, skvěle odreaguju a odbourám depku ze školy.

Navíc je Petr úžasný člověk a ve skutečnosti není zdaleka tak šílený jako ve videích, jak by si někteří lidé mohli myslet. Jako zpěváka ho asi miluju víc než jako youtubera, protože písničky Slzy mají srdce i nádherné melodie. Navíc mi vždycky zlepší náladu.

Hudba pro mě ne až tak nedávno začala znamenat víc, než jsem si kdy dřív dokázala představit. Když jsem totiž na dně a není asi nic, co by mě zrovna povzbudilo, pořád mám hudbu. Hudba je totiž to, co mě drží nad vodou a pomáhá mi i ve chvílích, kdy je mi nejhůř.

Pokud mě nějaký člověk dokáže rozesmát, je to právě Petr (alias Hoggy). A pokud mě dokáže něčí píseň rozbrečet, je to ta jeho. 

Poslechněte si tuhle jeho písničku: https://www.youtube.com/watch?v=XJBHqoRBcio

Podle mě je nádherná, asi nejkrásnější píseň, kterou jsem kdy slyšela. I když mě, když jsem smutná, vždy rozbrečí ještě víc, musím ji poslouchat, protože je překrásná.. ♥

Jsem si už skoro stoprocentně jistá, že si k pololetnímu vysvědčení budu přát CD od Slzy a moc moc bych si přála se někdy s Petrem, popřípadě i Lukášem, setkat. 

Já jsem se nezměnila a pravděpodobně navždy zůstanu taková, jaká jsem, ale moje priority se trochu změnily. Dřív jsem nebyla tak svolná k citům, ale teď...

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty ještě nemáš dotikáč? Já teda svůj taky ne, ale máme společný(rodinný), ze kterého voláme všichni. Já ho jen někdy nosím do školy...
      Jinak, Slza je asi jediná česká kapela a písničky jediné české, co poslouchám.

      Vymazat
  2. Torinka_de_Nile23. ledna 2016 v 17:02

    Na mňa taký citový dotyk hudby prišiel už keď som mala 6 , a stále pretrvavá :) Chápem ťa , ja skupiny Slza nemusím , ale rovnako ako ty máš rada ich ja mám rada Avril Lavigne , Paramore a Sum 41 :)

    OdpovědětVymazat