pátek 30. října 2015

Moje kresba mořské kentaurky Bay

Ahoj, znáte ten pocit, když jdete na nějaký svůj oblíbený blog s nadějí, že tam bude nový článek, ale pořád nic? Tak teď ho nemusíte mít, protože jsem tu konečně s novým článkem. ;) Poslední dny jsem vystřídala více nálad: byla jsem smutná, stýskalo se mi (neptejte se po kom :D...), byla jsem naštvaná a pak se mi zase zlepšila nálada. A teď jsem fakt šťastná. Je tu jedna věc, kterou ještě nevíte (teda nevíte toho o mně ještě spoustu :D) a dost zásadní. V neděli jedu do Londýna!!! Ano, je to fakt úžasné a jedou tam i všechny moje kámošky (→ školní zájezd). Vyjíždíme brzo ráno a pojedeme asi 24 hodin. Ale dnes jsem tu kvůli mojí kresbě, na které jsem dlouho pracovala.

 Tak takhle to dopadá, když mě něco zaujme a ohromí na první (nebo druhý :D) pohled. ↓ Tuhle mořskou kentaurku jsem objevila v jednom komiksovém obrázku o Fright-mares (snových kentaurkách) na monster-lili. Patří do Monster High, na oficiální anglické MH stránce už jsou i jejich profily! Kreslila jsem ji od 20. září, kdy jsem také dokreslila Courtly, až do 20. října! Marno počítat, kolik dnů jsem ji kreslila (ten měsíc jsem ji nekreslila intenzivně každý den, protože jsem moc neměla čas). Dole jsou vlny, rozbouřené mouře a v pozadí blesky a bouře. Já si myslím, že se mi poměrně povedla, ale oproti mojí nové kresbě (včera dokončené) se mi až tak nelíbí. (Ano, ta nová kresba je další kentaurka. :D) Mamce se taky líbí, ale je pravda, že má moc špičatou bradu. Špičatější než na předloze. Kámošky říkaly, že je to jako bych to vytiskla, což mě opravdu potěšilo, protože tohle mi neříkají vždy. :D :)) I když má to své mouchy, třeba tu bradu nebo taky ty blesky, ty mohly být lepší. Její jméno, Bay Tidechaser, jsem se dozvěděla až na konci jejího kreslení, když jsem na MH stránce narazila na profily těchto kentaurek. Mám i lepší kresby, ale myslím, že je to možná tak trochu moje veledílo. Protože asi poprvé (když nepočítám kresby před asi čtyřmi lety) jsem nakreslila monsterku nebo everku s pozadím. Bay jsem si hodně oblíbila a líbí se mi, na tomto obrázku má vypadat tak zasněně. Ale hlavní je především váš názor na tuto kresbu. Klidně ji můžete porovnat i s předchozími kresbami, které najdete kliknutím na štítek ,,Moje kresby a výrobky". :)





Na zadní stranu papíru jsem napsala její jméno. Přece jenom, její jméno je trošku hůř zapamatovatelnější. :D :) Ale já jsem si ho zapamatovala. ;)

2 komentáře: