sobota 9. května 2015

Moje kresba Kitty Way Too Wonderland

Ahoj, tak tu mám další kresbu, kterou jsem kreslila v úterý 28. dubna a středu 29. dubna (minulý týden). Je to Kitty, kterou jsem si poslední dobou oblíbila, v bláznivě šíleně barevně úžasné edici Way Too Wonderland. Kreslila jsem ji podle krásného fan artu od fresplinfy. ZDE je odkaz. Myslím, že jsem ji tentokrát i dokonce docela vystihla nebo ten obličej. Trvala mi teda hooodně dlouho, zabralo to dost času a práce, protože všechny everky v této edici jsou propracované a detailovité. Jinak tuhle edici jsem si v poslední době taky hodně oblíbila! Akorát se mi tam nakonec pořádně nevlezly nohy...měly být delší. Ale vypadaly by blbě nedokončené. Ikdyž je to takové divné, navíc mi přišlo blbé po takové práci si to pokazit těma mrňavýma nožkama. :D No, kresbu posuďte sami...

Celá kresba

Detail sukně/spodní části šatů

Zase jsem pro vás tentokrát nafotila postup. U kreslení jsem se dopoledne (to jsem byla totiž nemocná) dívala v televizi na Kdo přežije a pouštěla si na notebooku písničky. Pak jsem už nefotila, protože se mi vybila baterka ve foťáku. 

A zapomněla jsem dodat, že tuto kresbu jsem vybarvovala postupně tak, jak jsem ji kreslila. Pro některé možná nepochopitelný postup :D



Jak postupuje kresba v porovnání s předlohou.


 

Detail na tričko/vrchní část šatů


5 komentářů:

  1. pekné, tie nohy sú zábavné :D Ináč na mojom blogu:monsterhightoralei160.blog.cz máš cenu za súťaž.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná kresba :)




    ☆ Bonita ☆

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná kresba, především ten obličej. :)

    - ○Lagoona○Blue○

    OdpovědětVymazat