pátek 27. března 2015

Můj vymyšlený MH příběh: Ztraceni v zapomenutém světě duchů - 1. část

Ahojky, dnes jsme neměli moc úkolů, a tak jsem si ještě v pohodě stihla hrát s Monster High, což mě mooc bavilo. :D Hrála jsem si především s mými milovanými kříženkami: Aveou, Sirenou a Bonitou. Napadlo mě to sem sepsat jako příběh, protože tohle byl podle mě skvělý nápad. :) Snad si to někdo přečte a bude se vám to aspoň trochu líbit... :)

Na Monster High začínala hodina šílené vědy. ,,Jak jsem už říkal na konci minulé hodiny, dnes se budeme učit vytvářet portály", začal hodinu pan Hack. ,,Ale je to velmi nebezpečné učivo, protože když změníte jedinou přísadu nebo dáte něčeho o chlup víc, můžete se omylem přemístit....." Mezitím v zadní lavici: Clawdeen si zívla. Tyhle Hackovy sáhodlouhé ,,kecy" vlkodlačici nebavily. ,,Pche, to je nuda. Klidně bych u toho usnula." ,,Hihi, taky bych si zdřímla. ...Vzhůru nohama", souhlasí Draculaura s Clawdeen. ,,Nalistujte si učebnici na straně 256, kde začíná kapitola o vytváření portálů. Budeme dělat portál do Oregonu", říká studentům profesor. Studenti pracují ve dvojicích, jen jedna je trojice: Avea, Sirena a Bonita. Sirena mezitím vzrušeně odpluje ke skříni s lektvary a různými magickými písky v rohu třídy. Avea a Bonita čtou formulku z učebnice: ,,Smíchejte písek duchů a lektvar věků, rázem se octnete v Oregonu." Avea skočí pro dvě přísady ke skříni. ,,Ach jo, kde je zase Sirena?" ptá se, když se vrátí k jejich lavici. ,,Sireno?" zavolá Bonita. ,,Jasně, počkat ghúlky, tady jsem." Sirena se vrátí s Pískem zapomenuta. ,,Pane Hacku, co je tohle?" ,,Ticho, Sireno, nevyrušuj!" Sirena si ani neuvědomila, že pan Hack zase něco vysvětluje. Avea s Bonitou pečlivě smíchají písek duchů a lektvar věků. Jenže Sireně vypadne z ruky lahvička Písku zapomenuta, rozbije se a smíchá se s jejich lektvarem. Rázem se ve třídě vytvoří světle-modře zářící portál, sršící magickou energií. Portál začne ghúlky vtahovat dovnitř teleportačního víru. ,,Áááá, né", křičí Sirena, ale to už ji brána někam do neznáma vcucne. ,,Néé, pomóc!" Bonita se ze všech sil drží Avey, ale taky ji to vtáhne dovnitř a nakonec Aveu. ,,Co se to děje? Ghúlky? Né, Aveo, Sireno, Bonito!...", křičí zmateně studenti, ale za kříženkami se už portál uzavře a není cesty zpět...

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

3 komentáře: