úterý 1. července 2014

Dnešní fotky celé mojí sbírky MH

Vítám vás u dalšího článku. Já i moje monsterky si úžasně užíváme prvních dnů letních prázdnin, včera večer jsem si s MH hrála (byla to zábava) a dnes jsem je šla pořádně nafotit. Počasí je nádherné, tak se skvěle fotilo.
Před pár dny mě totiž napadlo, že bych mohla nafotit celou moji mini sbírečku (15 MH) Monster High (v jeden den). Nejdřív celou sbírečku, potom pár fotek každé MH zvlášť a fotky skupinek, které se k sobě nějak hodí (např. rodina, ghúlmošky, panenky ze stejné edice,...). Vzala jsem teda foťák, všech svých 15 monsterek a šla jsem je fotit.  většina fotek (skoro všehcny) jsou foceny na zahradě. Nafotila jsem celkem 106 fotek!  Potom už mě focení přestávalo bavit, ale doufám že se vám budou fotky aspoň malinko líbit. A fotila jsem je asi 2 hodiny (doslova, opravdu).

FOTKY NEKOPÍROVAT, FOCENO MNOU!!!

Moje celá sbírka panenek Monster High
Zleva (dolní řada, horní řada): 
Howleen – Dance Class
Clawdeen – Roller Maze
Draculaura – School´s out
Frankie – Ghouls Rule
Abbey – Scaris City of Frights
Cleo – Basic 
Toralei – Coffin Bean, 
Purrsephone a Meowlody – Basic

Robecca – Dance Class 
Venus – Basic
Clawd – Basic
Spectra – Ghouls Alive
Deuce – Basic
Operetta – Basic

Operetta










Spectra Vondergeist









Potom už Spectře bylo horko, tak si zalezla aspoň trochu do stínu.

Abbey Bominable





Frankie Stein

Draculaura




Clawdeen Wolf




Howleen Wolf



Clawd Wolf


Deuce Gorgon


Cleo de Nile

Toralei Stripe




 Purrsephone


Meowlody

Robecca Steam


Venus  McFlytrap



Skupinky

Operetta a Deuce

Abbey a Spectra

Operetta a Abbey


Skvělé ghúlmošky Abbey a Frankie


Frankie, Draculura, Clawdeen, Cleo a Abbey

Frankie, Draculura, Clawdeen a Cleo 

BFF Frankie, Draculaura a Clawdeen


Pár z Monster High – Draculura a Clawd ♥


Vlkodlačí rodina Wolfových: Howleen (Kvílína), Clawdeen a Clawd


Nejoblíbenější pár na Monster High – Cleo a Deuce ♥

Robecca a Venus

Moje monsterky z edice Dance Class – Howleen a Robecca


+ bonusová fotka: já a Draculaura

Líbily se vám fotky?
Která/é fotky se vám nejvíc líbila/y?
Máte některé z  těchto monsterek?

3 komentáře:

  1. Krásné monsterky a úžasné fotky :D . Ta první fotka se samotnou Abbey... připadalo mi, že Abbey říká "Bez komentáře!" :P :D . A ohledně té poslední fotky... tak dloooouho jsem tě neviděla :) no, sice jenom 6 nebo kolik dní, ale připadá mi, že jsem vás neviděla déle, nojo, pořád nezvyk, že nechodíme do školy :P teda, ne že bych si stěžovala :P .
    A jak už jsem několikrát psala :P.... mám stejnou Draculauru a Clawda (pochopitelně, protože byli ve stejném balení :P).
    Jujda, zase slohový koment :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neva, za ten slohový koment sem ráda a moc moc díky. Jo, tos uhodla, jako by Abbey přesně to říkala (jakože se nechce fotit :-P).

      Vymazat
  2. Páni, nemyslela jsem si, že bude ten koment tak dlouhý, a matika mi FAKT nechybí :P .

    OdpovědětVymazat